Dwie duże komory oraz dwie dodatkowe, pakowne kieszenie umożliwią logiczny podział pakowanych przedmiotów.
Pojemność aż 28 litrów pozwoli spakować się nawet na kilkudniową wyprawę.
Solidny splot i odpowiedni materiał zapewniają wysoką odporność na uszkodzenia - przetarcia, rozdarcie i strzępienie.
Wzmacniane szwy w szczególnie narażonych miejscach zapewniają zwiększoną wytrzymałość.
Wodoodporność wynikająca z właściwości tkaniny Oxford została dodatkowo wzmocniona poprzez powleczenie wnętrza komór warstwą gumy.
Dwa dodatkowe pasy (biodrowy i piersiowy) pozwolą dopasować plecak do każdej sylwetki i wygodnie rozłożą ciężar.
Specyfikacja:
Materiał: PP (Oxford)
Wymiary zewnętrzne: 43 cm x 24 cm x 22 cm
Pojemność: 28 L
Wzmacniane szwy
Wodoodporność
Pas biodrowy
Pas piersiowy
Dwie kieszenie
Dwie komory
Kolor: moro
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.